Datas

http://afspanama.blog.hu/ http://hierkommtbalazs.blogspot.com/ http://finnishexperiences.blogspot.com/ http://afsfranciadrazse.blogspot.com/

Naptárom

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Balázs Dánia AFS 2010/11

Cső! Ez a blog az 1éves dániai csereprogimról szól:)

HTML

Friss Kommentárok

Elmult 2 het ... Sidste 2 uge...:D

2010.09.12. 17:26 | Baláccs | Szólj hozzá!

 Vegre itt a blogomban. :D

Nos az elmult ket het mozgalmasan telt. 

Elso iskola party: -enyhen szolva nagyon jo volt!!!!!!!!!! ELotte ivaszat, majd suliban 800gyerek kb az 1200bol. :) Mindenki reszeg vägy ittas...;) 5-6biztonsagi ör a suliban, kordonok. Elozene, alkohol, hot-dog es undormany :D nemely wcülöke leszakadt a helyerol. :) A buli este 8-hajnali1ig tartott. 

Suli :  Egyre tobb tanar ad lecket, aminek orulok, hiszen kiszabadulhatok az osztalyterembol es leulhetek szamitogepezni valamilyne siznten. Kellemesebb idotoltes dolgozni angolul Mo. politikajarol , tarsadalmarol ...mintcsak ulni es hallgatni a tanart vagy nezni a tobbieket, netan osszeesni es elaludni. Legutobb jo erzes toltotte el szivem legmelyebb, legsotetebb zugat, mikor a tanar danul adott instrukciot a feladatomrol es MEGERTETTEM!!! (aztak__va de jo erzes volt. Egyik nap ramborul a kavem es meleg, egeto erzes jarta at testem egy pillanatra.:P Szambol ozonlottek a dan karomkodasok: forhelved ( jelentese: a pokolba!) 

Nyelvsuli: szerdan nem voltam itthon ezert lemaradtam az 1.  vizsgarol, ami elvileg es gyakorlatilag is egyszerunek igerkezik. Tehat holnap ugrok neki, 2 bukott csajjal.(megbuktak szerdan(= )) Szokincsem nagy, habar a mondatba illesztes mar neheezebb dolog.  

AFS : kedden megvolt a 2.AFS meeting Silkeborg korzetnek. Nos 11en voltukn, a columbiai csja megint angolul beszelt, ami szerintem masfel honap utan eleg szegyenletes teljesitmeny. Bezelgettunk, probaltam danul kisebb-nagyobb sikerrel.  Idokozben megtudtam hogy az ausztral csaj csaladot cserelt.

¨Studiorejse= Tanulmanyi utazas : Szerdatol - tegnapig(szombat,szept,11) Berlinben voltunk. A sulibol 4nemetes csoport ment. Ez kb 100diak+4 vagy 5 tanar. Odafele 8 , hazafele 9 oras ut volt kisebb pihenokkel. Megneztuk a nemet parlamentet (Bundeshaus vagy mi a neve), a Brandenburgi kaput, a zsidotemetot, es egy muzeumot aminek elfelejtettem a nevet. Igazabol ez volt a "tanulmanyi ut" ami napi max3ora kozosules a tanarokkal , a tobbi csak szorakozas. Egyenileg jartunk a Potsdamer Platz-nal, a csiknal amely elvalasztja nyugat Berlint, kelettol. Lattunk sot voltunk egy hatalmas templomban is. Sok uj embert megismertem, jartam mekiben, burger kingben, dunkydonuts. Sok szepet lattam es ettem. Utolso este kozos ettermi vacsira ment a suli(95-105ember). 2 es fel ora varakozas utan sem kaptunk kajat kiveve kb 20an. Tobbszor is kerdeztuk a pincert mikor jon a kaja. Ezert elmentunk fizetni a piat. Ekkor hirtelen a pincerek hoztak a kajat, amit a tanaraink visszakuldtek, hogy fizetunk nagyon jogosan! Jott a duma, hogy nem tudtak hogy egyutt vagyuunk,...persze nem a ______-t nem. Nem tunik fel hogy 100ember nem nemetul beszel folyekonyan. Volt, aki nem fizetett (25eurot takaritott meg), csak mergesen tavozott. EN fizettem a sorom, majd elmentme. Este mereggel telve mentunk az aruhazba sorert. Megittunk legalabb 3litert fejenkent. :) VOltunk egy barban. Hajnali 5kor estem szo szerint agyba, majd fel8kor keltem. Ink kiestem az agybol (emeletes agy, emeleten aludtam) Szoval eleg komas volt a tegnap reggel, majd a delelott is. A hazaut vegere viszont kipihent lettem. :D A tanarokat igazabol nem erdekelte sorsunk, csak jelenjunk meg valahogy a kozos talalkakon. :) Felnottkent kezeltek, mivel Nemetorszag hasonlo Daniahoz : 16eves kortol vehecc alkoholt. 

A reggelt svedasztallal kezdtem itthon egy jo alvas utan. :) Fincsi palacsinta juharsziruppal. Tojasrantotta, szalonna,...,csupa fontos etel. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://balazsdania.blog.hu/api/trackback/id/tr622291000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása