Datas

http://afspanama.blog.hu/ http://hierkommtbalazs.blogspot.com/ http://finnishexperiences.blogspot.com/ http://afsfranciadrazse.blogspot.com/

Naptárom

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Balázs Dánia AFS 2010/11

Cső! Ez a blog az 1éves dániai csereprogimról szól:)

HTML

Friss Kommentárok

3 honap

2010.10.30. 14:39 | Baláccs | 1 komment

 Hali!

Jo reg irtam a blogomban. Olyan 2-3 het koze tennem az idoszakot. Az utobbi idoben az esemenyek felporogtek. 

VOlt 1 hetes osziszunetem. Meglatogattam a contact csaladom. Nincs AFS angyalom, hanem csaladom meg1 csaladom van. Megneztem valami kiallitast, egyutt vacsoraztam veluk. Aznap este meg a Real Madrid legazolta a AC Milant a Bl-ben :D Atestem egy hajvagason hosszabb huza-vona utan. A lenyeg, hogy most rovid es furcs nekem. NEhez hozzaszokni ilyen hamar a rovid hajhoz 4-5 ev utan. Nos kovetkezo allomasom Løkkenbe tartott. Grethe szuleinek nyari nyaralojaba. Kellemes szeles ido, gyakran jegesovel. Voltam az oceannal, lattam a parton levo bunkereket is, amiket a nemetek a 2.vilaghaboru alatt epitettek. Voltam egy kezzel gyartott cukor gyar-boltban. Vegigneztem egy adag cukorka (bolcheri) kesziteset. Roppant erdekes volt szamomra. Delutan elmentunk egy hatalmas ocenariumba. Halak, rakok, tengericsillagok, fokak...- igy jellemeznem. Szep, csodas volt. Nap vegen Grethe anyukaja megkert, hogy irjak a fuzetebe(persze danul), hisz danul kommunikaltam a nagyszulokkel(nem tudnak angolul),de nem volt problema. IRtam 4-5 kedves kis sort. Azt happy end volt. 

Egyik hetvegen meglatogattam Jannist, a nemet cserediakot. Kis eltevedes utan vegul fogado apukaja szallitott engem hazukba nem tudom honnet. :) MEgneztunk ket vicces filmet es beszelgettunk. 

Az osziszunet vegehez kozeledve osztalytarsam hazi bulijaban voltam. 15 voltunk. KEllemes este volt. 

Masnap csaladi szulinap volt, megpedig nagycsaladi. Vagy 20an voltunk. Faradt voltam az elozo este miatt(kemeny 5 orat aludtam). Sok kaja, udito, sor, rovid...Tegyuk hozza, hogy nem ittam egy korty alkoholt sem.! 3fele hazilag sutott torta...nyammnyamm :D FIncsi volt. Egyetlen bajom volt. Hogy a vegen kb 12en maradtunk vacsorazni, ami legalabb 1 oraig tartott. Nagyon nem elveztem...vegig rohogtek az egeszet, en meg semmit sem ertettem. Az egy dolog, hogy tudok danul beszelni, de a vicceket felfogni es alapvetoen nelkulozheto temakrol beszelni meg nem tudok es nem ertem meg.:/

Az oszi szunet ezennel elmult.

Kovetkezo hetem ismet iskolaval telt azaz a mostani het. Uj osztalytarsam erkezett...Gruziabol. A lany szinten 3honapja van Daniaban, csak csaladot cserelt es nagy koltozes soran jutott SIlkeborgba. Perfekt nemetet beszel, ugyanis tavaj Nemetorszagban volt cserediak. Egyenlore nem sokat beszeltem vele. Kb ugyanazt a 4-5 lanyt koveti egesz nap. ... Danbol a nyomomba se er, szoval lehet, hogy jo nemetoran a tudasa, de Daniaban vagyunk. 

Tegnap iskola utan meglatogattam Angelica-t, az olasz cserediaklanyt Elia-val, az olasz cserediak fiuval. NAgyon jol ereztuk megunk, sajnos az ido gyorsan elrepult. KArtyaztunk, filmet neztunk, jatszottunk meg valamit. KAjaltunk, majd hazajottunk. Angelica videken lakik egy falutol 5perc gyalogra. 1 szomszedjuk van, korulottuk szantofold, mindenhol.

Ma szombat, oraatallitas nem tudom mikor:D Meg friss vagyok...12.30 kor keltem ma fel. 

Az idojaras kezd nagyon hideg lenni. Sotetedes 6-7korul, vilagosodas 8-9korul. Delben is elfordulhat kod. Reggelente jeg van a kocsikon...es akkor jon a jegkaparo. Szerencsere nem kuldtek el iskolaba bicoval:)

Vegezetul mindenkinek kellemes oszi szunetet kivanok otthonra:)

A bejegyzés trackback címe:

https://balazsdania.blog.hu/api/trackback/id/tr262409765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása