Datas

http://afspanama.blog.hu/ http://hierkommtbalazs.blogspot.com/ http://finnishexperiences.blogspot.com/ http://afsfranciadrazse.blogspot.com/

Naptárom

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Balázs Dánia AFS 2010/11

Cső! Ez a blog az 1éves dániai csereprogimról szól:)

HTML

Friss Kommentárok

November - az utolsó nap, de egyben az 1. is a blogomban e hónapban:)

2010.11.30. 19:21 | Baláccs | 1 komment

 Hey!

Kedves olvasóim!

Végre érkezik a várva várt blog!

Remélem nem vagytok mérgesek a lustaságom miatt :)

Nos eltelt ismét egy hónap(bölcsebbek, idösebbek...blablabla lettünk).

Részletesen nem tudok beszámolni az eltelt hónapról, mert már én sem emlékszem mindenre. 

Kezdjük az idöjárás jelentéssel: - megjött a hó. Sokszor hangoztattam, hogy szeretem a havat, szóval Bent(apa) vett nekem egy hólapátot. Egész pompás darab meg kell hagyni;) Jeges utak, velem együtt szitkozódó diákok(késnek a buszok). Ma csak 15perccel tovább rohadtam(ez már nem várakozás) a buszmegben. Persze-persze. Az iskolából lehet késni, de akkor miért kelek fél 7kor, hogyha a 7.40es busz majdnem 8ra ér hozzánk. -.- Ma kivételesen napsütés is volt, kisebb fuvallattal.

Iskola: - jegyosztás, hiszen elérkeztünk az 1. harmadévhez. Aktivitás és otthoni irományok alapján értékelnek. Kb 4-5 tárgyból kaptam jegyet. Nem jók, DE nem annyira rosszak. :D A dán jól megy, hogy idézzem Rasmust(magyarra fordítva): "Balázs, mindjárt karácsony és közel csak dánul beszélsz" =). A közel az 95% körül van az agyamban. Tegnap elküldtem a dán tanárt...nem boltba, hanem...;) Olyan feladatlapot kaptam, amit szótárral(családdal) csináltam közösen. Nos de inkább lehiggadtam, mert a múltkor a körzet elnök húzta ki a csavart...Nem vagyunk elég jó dánból. Megjegyzés: Dánia legjobb körzete az enyém tanulás célján. De a pali nem 100as...augusztusban is már dánul akart komunálni. :D Egyik nap jót nevettem mikor egy témán felvetödve az amerikai iet szólt, hogy azt hitte, hogy legalább olyan jó mint én. Szerencse, hogy internetes beszélgetés volt, mert sirva fakdt volna :D

A hónapban megrendezésre került a gála feszt. A dán gimik legnagyobb évi rendezvénye. Smoking, öltöny.Sikerült kölcsönvennem nekem is egy elegáns öltözéket. Osztályonkénti vacsora, majd élözenére tánc, cola(sör)...Igazán kellemes érzés töltötte el még szívem legmélyét is a party utáni élményekre gondolva.

Továbbá osztályparty volt a kempingben. Jó volt...;)

Pénteken København-ba látogatok...

További szép estét, jó étvágyat(annak,aki még nem evett):)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balazsdania.blog.hu/api/trackback/id/tr262484272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prost Acer 2010.11.30. 20:19:39

FC Kobenhavn éé, FC Kobenhavn oo, Fcééé Köbenhavn éjáéjáóóó:D
süti beállítások módosítása