Datas

http://afspanama.blog.hu/ http://hierkommtbalazs.blogspot.com/ http://finnishexperiences.blogspot.com/ http://afsfranciadrazse.blogspot.com/

Naptárom

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Balázs Dánia AFS 2010/11

Cső! Ez a blog az 1éves dániai csereprogimról szól:)

HTML

Friss Kommentárok

Pótlás :D -København

2011.01.10. 21:28 | Baláccs | 1 komment

 Ciao!

Ismét bloggal jelentkezek a csemegére vágyóknak.

A címböl is kifolyólag december hónapról fogok most írni. Ezíton is Koppenhágáról.

Voltam Koppenhágában. Nagyon jó volt. Szeretnivaló, szép város. Egy baj volt - a hideg, zord idö. :D

Szóval 1. nap voltam várostnézni busszal. Késön értünk oda(4-5órás utazás). Sok csillogó-villogó dísz, nagyvárosi élet. Az ember tátott szájjal nézi, hogy aztadejó ;) Fáradtan döltünk hálózsákunkba. Kitérnék egy kis történetre. 2 cserediák(brazil csaje) + 40 kis kölök. Ez alatt 13-15éves korig értem az ifjakat. Az egyik folyton baromságokat kérdezett tölem. Majd este a kiséro dánul tolta nekem. MEgszólalt a kiscsaj, hogy én nem értek dánul. Dánul feleltem neki, hogy madjnem mindent megértek. :D Nézett is a more:D Tátott szájjal feküdt a helyére. Egy élmény volt nézni a meglepödöttségét :P

2.nap - Christiania :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D --1szó, mint 100--> COOL!!! Ez egy Koppenhágában lévö gettotanya féleség. Illegális koko kereskedelem. Graffitik, csövesek, kocsmák. Elvtárs barátunk f¨ves cigivel a kezében magyarázta, hogy no photo:D VOltak még veszett kutyák, amik egymással verekedtek. Igazábol barátságos emberek, akik kirekesztették maguk a dán társadalomból. Erröl a helyröl nem hallottam ideérkezésem elött, de hát nem is büszk´k rá a dánok. Városnézés gyalog, majd 4-5 óra szabadidö. A MC Donaldsban sorban állás:) (éhes is voltam) Megjegyezném, hogy sok a bevándorló. Nem azzal volt a problémám, hogy ott vannak. Hanem, hogy bejön a kajáshoz(Mecki) virágot árulni, meg sok biz-baszt. De! Kellemes muzsika szól az utcákon. Amit ugyancsak bevándorlók játszanak. Kamerák villognak, tapsvihar. Nagyon jó volt. Végigálltunk-40 percet az egyik bandát hallgatva. Zene volt a füleimnek, nyilván zene is volt:D Voltunk a Tivoliban. Ez a vidámpark, ami 100akárhány éves már. Jobb mint BP otthon. Nos a probléma csak az volt, hogy este 7kor már minusz 5fokban voltunk. Persze itt is csingilingi, villogás, de hideg. Jó hétvége volt az fix! Persze panaszkodhatnék még, de azt amit láttam, sosem felejtem el:) Továbbá a hullámvasut nem ment, mert le volt fagyva és az idöjárásra tekintve veszélyes lett vonla használatba helyezni.

Vi ses 

A bejegyzés trackback címe:

https://balazsdania.blog.hu/api/trackback/id/tr962575272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mmama 2011.01.11. 09:47:03

Ügyes vagy Balázs!!!
Máskor is írjál.
mama
süti beállítások módosítása