Datas

http://afspanama.blog.hu/ http://hierkommtbalazs.blogspot.com/ http://finnishexperiences.blogspot.com/ http://afsfranciadrazse.blogspot.com/

Naptárom

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Balázs Dánia AFS 2010/11

Cső! Ez a blog az 1éves dániai csereprogimról szól:)

HTML

Friss Kommentárok

szeptember veget taposva

2010.09.29. 11:22 | Baláccs | Szólj hozzá!

Hej!

Jeg er fint = jol vagyok.

A suli jo, neha unalmas, de probalok alkalmazkodni. Mult heten Andersen mesejet vettuk : -Pasztorlany es a kemenysepro. Kinyomtattam magyarul, majd a tobbiekkel kozosen megvalszoltuk a kerdeseket. Ez volt az elso dan oram a gimiben, amin nem untam halalra magam, sot mega jo volt:) Matekbol, nemetbol csak hianyossagaim vannak. Nemetet hozzamkpest anyanyelvi szinten beszelik, matekbol meg olyat tanulnak, amit nem foghatok fel meg agyilag.

Tegnap volt az 1. dan vizsgam a nyelvsuliban, amin akadaly nelkul atmentem. Vegre tul vagyok rajta. Sajnos elso alkalommal nem tudtam vizsgazni berlini kirandulasom vegett. Hat most sor kerult ra. 2 cserediak lany is vizsgazott, de ok 2xor is megbuktak.(gyokerek:D)

Tegnap virtualis nap volt. Ez egy suli mentes nap, a tanarok interneten kuldenek kerdeseket es csak megkell valszolni. Szoval az egesz evfolyamom nem volt suliban tegnap. En is cska dan suliban voltam, majd a cserediakokkal a varosban szorakoztam. Persze miutan hazaertem furdenem kellett, mert buzlottem a parfumtol. Az utolso oram a vaorsban 4 csajjal tolottem azzal, hogy bejartuk a parfumboltokat...stb. Persze ram kellett fujniuk a noi parfumoket. Az illatuk jo volt, csak nem vagyok homokos, hogy no szagom legyen. :D

Elso dan konyvemet is elolvastam, hamarosan nekikezdek a masodiknak. Igazabol ilyen kis rovid konyv(5o-60oldalas).

Az idojaras kezd rosszra, vagyis danra fordulni. Mult het ota futes szezon van a hazakban. Kesztyuben, salban, sapkaban jarok egyre gyakrabban.  Reggelente sotet van, fel 8 fele kezd vilagosodni. A kod is tarsul a sotetseg melle. A napfenyt ki kell hasznalni, ugyanis letezik egyfajta sotetsegdepresszio a hosszu sotetseg miatt.

Mult het vasarnapjan 3 cserediakkal ellatogattunk Himmelbjerg-re. 2. legmagasabb pontja Danianak - 145m. :D Hajoval mentunk, jol ereztuk magunk. (kepek hamarosan facebookon)

Most szombaton Skandenborgba megyek sokadmagamal. Buli:D Kb 150ember lesz abbol 40 AFS cserediak, 5-15 Rotery cserediak a maradek dan. Ott is fogunk aludni. Alig varom mar, reg lattam a tobbieket=)

Mit mondhatnek meg? Az ecuadori csaj szerint nem vagathatom le a hajam, mert cuki igy.xD

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balazsdania.blog.hu/api/trackback/id/tr972331844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása