Datas

http://afspanama.blog.hu/ http://hierkommtbalazs.blogspot.com/ http://finnishexperiences.blogspot.com/ http://afsfranciadrazse.blogspot.com/

Naptárom

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Balázs Dánia AFS 2010/11

Cső! Ez a blog az 1éves dániai csereprogimról szól:)

HTML

Friss Kommentárok

Life is life

2010.08.28. 14:22 | Baláccs | 1 komment

Immar 2 hete jatok suliba rendesen, de alig ertek valamit. Az orak szamomra unalmasak, ezert legfobb celom jelenleg a nyelv elsajatitasa. 

Tokre vartam mar az angol orat, vegre megertek valamit. Erre kizavar a tanar, merthogy szabad vagyok mivel most danul fogja az angol nyelvtant tanitani(mondtam par jelzot magamban-.-"). Koszontem szepen...De! -itt volt eletem eddigi legjobb kemia oraja. Laborbna voltunk7en. Nem az , mint otthon, hogy ne nyulj semmihez meg a tanar csinal mindent kiveve, ami nem eg, nem mergezo, nem stb...szoval szinte semmit sem tehet a mgyar gyerek otthon. Kaptunk ien feher kopenyt. A chipsbol kellett kimutatni a zsirokat. :D Jo volt. Ket ugyes szoke lannyal dolgoztam. (:

Az iskola hatalmas meg ket het utan is. Nem tudok kiigazodni. A tesiterem kb 4 Teleki tesiterem + rendes felnottmeretu focipalya es kosarpalya. 

A legtobb tanar jofej es segit. Valamelyik kb lese...mert nem dolga h en is csinaljak valamit. 

Penteken filmvetites volt a suli mozitermeben. Ez a legjobb terem. Barsony szekek mint otthon a moziban es szeles nagy vaszon, kicsit kisebb mint az otthoni moziban. Jot szundiztam a tobbiekkel.

Jartam egy kocsmaban, ahol 25kr kaptam sort. Fust szag, undormany, ingyen pool(hasonlo jatek mint a billiard).  

Ma elmentem Grethe-tel az Aqua-ba. Ez egy ksiebb allatkert, a Daniaban elo allatokkal megtoltve. Lattunk vidra etetest, rakokat, hodot, halat...Egyszoval jo volt.

Ma szulinapi partyba megyek. Remelem jo lesz. 

A bejegyzés trackback címe:

https://balazsdania.blog.hu/api/trackback/id/tr512254300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mmama 2010.08.28. 15:55:07

Helló Balázskám!
Egyre ügyesebben írsz! Nagyon tetszett a mostani írásod!( a papa is megdicsért)Butaság volt az angol tanártól, hogy felmentett az óráról, hisz csak előnyödre vált volna az angol-dán beszéd. Legközelebb kérd meg, hogy maradhass.
Tetszik, hogy nem csak a kevésbé tetsző dolgokról írsz, hanem a kellemes élményekről is.
Csak így tovább!
Puszilunk mama,papa
süti beállítások módosítása