Datas

http://afspanama.blog.hu/ http://hierkommtbalazs.blogspot.com/ http://finnishexperiences.blogspot.com/ http://afsfranciadrazse.blogspot.com/

Naptárom

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Balázs Dánia AFS 2010/11

Cső! Ez a blog az 1éves dániai csereprogimról szól:)

HTML

Friss Kommentárok

Elso napok a csaladnal

2010.08.04. 17:24 | Baláccs | Szólj hozzá!

Hali from Denmark:)

Vasarnap a tabor sajna vegetert. Furcsa volt bucsuzni a tobbiektol hisz naon fajt, pedig csak 4napja ismertem oket. KB egy 20-25fos csapattal indultam el a vasutra, ahonnet utunk vezetett. Aznap nagyon meleg volt, 34fok:D

A Skandenborgi vasutallomason vart csaladom 4tagja. (Astrid eppen kezilabda edzesen volt.) 10en szalltunk le Skandenborgba. Nagyszeru erzes volt talalkozni a csaladommal. Izgulni csak akkor kezdtem mikor eszrevettem oket.

Furcsa erzes kicsit, mivel 3 testverem legalabb fel fejjel magasabb nalam es a szulokkel egymagas vagyok vagy valamivel kicsit magasabb.

Silkeborg kulvarosaban elek, melyet Virklundnak neveznek. Igazabol 3km-re Silkeborgtol :D

Silkeborg telis-tele van tavakkal, es erdokkel. Hazunktol 5perc bicora van a stranddal is rendelkezo to.  Mivel nagyon kozel vagyunk az erdohoz , ezert eszlelhetunk szarvast az udvarunk gyepen:D

Hetfon: , erkezesem napjan szuleim korbevezettek a szomszedsagban. Utunk soran lattunk egy kis ozet. A szomszedok kedvesek es erdeklem oket. A minap(kedden) felhivta Grethe-t az egyik es kerdezte h mi van velem:). Este finom vacsi volt. Szojatejjel kevert hus ami porkoltszeru volt es volt benne ananasz par zoldsegfele. Hozza salata es kenyer es rizs. Mellesleg Bent fozott:)  Astrid sutott palacsintat es lefekvesig kartyaztunk. Rasmus szobaja az enyem mivel o Århus-ban tanul az egyetemen. Hatalmas agy, szep kilatas az ablakbol.

Kedd : Kb delben keltem. :D megfurodtem. Ebedre hideg szendvics. Kaptam biciklit egz hapsitol, majd eLmentukn buszberletet csinaltatni nekem ami 350korona/honasp(14000FT). Vettem dan simcardot a telomba(100 korona - 4000HUF). Rendeltunk sutit es fagyit pentekre(csaladi osszejovetel szulinap stb...) Bevasaroltunk es hazamentunk. Este mexikoi palacsinta volt az ebed, ami hasonlit a gyroshoz csak nekunk kellett megtolteni:D. Frederik tetkot csinaltatott( vmi gyik..):D Este fociztam Rasmussal:)

Szerda: Koran keltem, mivel nyelviskola vart ma ram. 8cserediakkal egyutt volt ma az oram. KEzdeskent reggelit: enni,inni kaptunk.Lisbeth a tanarunk korbevewzetett minket a nyelvsuliban. Talalkoztam a contact familym father-jevel. :D Kicsit tanultunk is. Hazafele az ut hosszu volt. Az oranak 11:45kor lett vege es a 11es busz 12:34re ert oda a sulihoz. Ezutan a terminalnal 30percet kellett varnom a 4es buszra. Szal vegul 13:30ra ertem haza.-.- Kaptam egy keves lecket is, amiben Frederik segitett:D Vacsora: nagyon finom volt. Kis spanyol kaja dan kajaval. ( 3eve volt egy spanyol cserediakuk)

Naprol-napra fejlodik a szokincsem es egyenlore remekul erzem magam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balazsdania.blog.hu/api/trackback/id/tr102198932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása