Datas

http://afspanama.blog.hu/ http://hierkommtbalazs.blogspot.com/ http://finnishexperiences.blogspot.com/ http://afsfranciadrazse.blogspot.com/

Naptárom

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Balázs Dánia AFS 2010/11

Cső! Ez a blog az 1éves dániai csereprogimról szól:)

HTML

Friss Kommentárok

Miniophold

2011.02.22. 15:46 | Baláccs | Szólj hozzá!

Hello!

Ujjabb bejegyzésem az egyhetes család és helyszin cseréröl szól. Mindez január utolsó hetébne történt.

1 hétig Dél-Dániában éltem. A közeli "város" Tønder volt. Én, 20kmre laktam egy ksi faluban. A tegner 15perc sétára volt lakhelyemtöl. Csend, nyugalom, béke, na meg szarszag a levegöben :D Családom 3 tagú volt.

Az elsö két napomat Jonassal, a 17 éves fiúval töltöttem a suliban. NAgyon unalmas volt. A diákok a nap 24órájában számítógépeztek a suliban. De még a tanárok is facebookon ültek.-.- Az iskolával még egy baj, hogy messze laktunk. 7kor van busz, 7:20ra bent vagyunk a suliban, de csak 8ko van tanítaás. Ezt azért valakinek minden nap eljátszani...

A hétvégem turizmussal telt. Voltam kettö gátnál, vagyis inkább az ajtónál, ami elzárja a vizet :D Sze´p volt. Voltam a Tønder víztoronyban, ahonnét csodawszép kilátás volt. Láttam egy szél és egy vizimalmot is :) VOltam a tengernél "otthon" majd a határon túlis. Hogy meg is említsem nemzeti park a német rész. Tønder 1óra autózásra van a német-dán határtól. 

Vasárnap volt egy AFS találka..ami bowlingozás volt. Nem sok cserediák volt a körzetben. Mi 3an jöttünk a körzetemböl. Itt szintén 3an voltak. A bowling jjó hangulattal telt, majd egy kávézóban iszogattunk és sütiztünk.

A következö napom Sørennel (apa) telt. A munkahelyén voltam vele dolgozni, mert hogy ilyet is tudok :) Asztalosa szakma´ja. Nem nagy mühely, 5-6dolgozó egyszerre. Kedves, barátságos fickók. A falak teli naptárakkkal.. Többek közt csináltam egy asztalsémát vagy valami hasonlót, majd csiunáltunk 2 szekrényt. 

A következö napom Birthe-val telt. Egy öregekotthona konyháján dolgozik. Nagyon jó volt. Sütit sütöttem, levest csina´æltam...blablabla. MAjd meghallgattam az idösebbekkel egy idös emberekböl álló kórusi produkciót. 

Minden este sütit és kávet ittunk :D:D

Utolsó nap, fájó búcsú. Hamar eltelt ez az egy csodás hét. 

Megjegyzem minden npa ko´ran 6kor kellett kelnem;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balazsdania.blog.hu/api/trackback/id/tr532680571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása